bwin uzavřel digitální partnerství s Manchesterem United
Dohoda byla představena na stadionu Old Trafford za účasti Sira Alexe Fergusona, manažera klubu, a hráčů Rio Ferdinanda, Nemanji Vidice a Wayna Rooneyho.
Tříletá smlouva pomůže zpopularizovat bwin na britských ostrovech i v řadě dalších zemí a posílí jeho pozici lídra v evropském fotbalovém sázení. Sponzorský kontrakt dostává bwin do centra komunikačních aktivit nejpopulárnějšího klubu světa a zahrnuje například integraci bwin do webových stránek United, vytvoření společných herních produktů na sociálních sítích, uvádění bwin na reklamních panelech na obvodu hřiště, využití hráčů pro marketingové kampaně, množství aktivit přímo na stadionu a další marketingová práva.
U příležitosti spojení Manchesteru United s evropským sázkovým lídrem nabízí bwin fanouškům šanci vyhrát dvě permanentní vstupenky na domácí zápasy klubu v této sezoně, v níž se „Rudí ďáblové” pokusí získat rekordní dvacátý ligový titul. Mezi další ceny patří 20 podepsaných dresů či 20 sázek v hodnotě 100 liber zdarma. Pro účast v soutěži stačí z nového či stávajícího účtu na bwin.com vsadit 5 liber na jakoukoli příležitost, v níž figuruje Manchester United. Podmínky jsou k dispozici na
bwin.com/manutd a informace lze získat i prostřednictvím Twitteru (hashtag #backmanutd).
Norbert Teufelberger, generální ředitel bwin.party, mateřské společnosti bwin, u příležitosti představení smlouvy prohlásil: „Manchester United je jednou z největších značek světového sportu a jeho fanoušci se počítají na stovky milionů. Spojuje nás vášeň pro fotbal, který odjakživa tvoří jádro naší strategie pro rozvoj značky. Pro nás, jakožto evropského lídra ve sportovním sázení, představuje fotbal základ dlouhodobého úspěchu, vždyť v loňském roce se podílel zhruba z poloviny na našich ročních tržbách 261 milionů eur. Kontrakt podporuje náš herní byznys a zároveň skvěle doplňuje náš nedávný vstup na pole her na sociálních sítích (social gaming). United mají mimo Evropu na 569 milionů příznivců, což dává šanci nabídnout naše společné produkty v těch zemích, které ještě neumožňují skutečné sportovní sázení.“
Richard Arnold, obchodní ředitel Manchester United, k tomu dodává: „Bwin je v evropském online herním průmyslu zavedená a respektovaná firma a pro náš klub je potěšením zprostředkovat jeho produkty nejen 75 tisícům diváků každý týden na našem stadionu, ale i ostatním příznivcům kdekoli na světě. Stejně jako Manchester United i bwin je lídrem ve svém oboru. Nabízí skvělé sázkařské zážitky a zábavu s využitím nejnovějších technologií a na britský trh přináší něco nového. Právě to, spolu s perfektním přehledem o fotbalu, stálo za naším rozhodnutím spojit se s bwin a těšíme se na úspěšnou spolupráci.“