Herní průmysl vydělá na tablet gamingu v roce 2016 až 3 miliardy dolarů

Vyvíjíte svou vlastní poker aplikaci pro tablety? Pak jste na správné cestě, jak si zajímavě přivydělat. Zisky z tablet gamingu budou v následujících letech rapidně stoupat.
"Největší tržby získají společnosti programující tabletové hry ze zákazníků z dálného východu, Číny a severní Ameriky," říká zpráva společnosti Juniper.Podle nejnovějšího výzkumu Juniperu, zaměřeného na hry pro tablety, utratí v roce 2016 tabletoví hráči odhadem více než tři miliardy dolarů. Jde o několikanásobný nárůst proti "pouhým" 301 milionům z loňského roku.
Výzkum našel jednoznačný přechod zákazníků z jiných přenosných herních zařízení na tablety a smartphony,
Sian Rowlands, autor zmíněné zprávy, předkládá k zamyšlení zajímavá fakta: "Když zvážíme, že pouze malé množství hráčů je ochotno platit za svůj koníček a většina těch, kteří tak činí, utratí často jen pár dolarů, je zřejmé, že musí existovat velmi malé procento hráčů, kteří utrácejí tisíce dolarů za nákup virtuálních žetonů a dotují tak celý systém."
Kasinové aplikace, které jsou často dostupné zdarma, těží především z dalších hráčských nákupů. Hry jako Slotomania, Poker by Zynga nebo Poker Texas evidují již nyní prudký nárůst v počtu hráčů kupující si herní virtuální žetony a speciální předměty použitelné v samotné hře. Někteří z nich utratí až stovky dolarů během jedné jediné transakce jenom proto, aby udrželi hladký průběh své herní relace a svou aplikaci navíc dokonale "vymazlili".
Podle odhadů, s výhledem do budoucna, bude plynout většina zisku herního průmyslu z hráčů žijících na dálném východě, v Číně a severní Americe. V roce 2016 by útraty těchto uživatelů měly činit až 86 procent celkových tržeb výrobců herních aplikací.
Hlavními přenosnými herními zařízeními ale nadále zůstanou chytré telefony, přes které by měly samotné tržby v roce 2016 dosáhnout více než $6 miliard, více než dvojnásobek zisku, který vygenerují tablety.
Komentáře
Přidat příspěvek
Pokud chcete článek komentovat, musíte se nejprve přihlásit, nebo registrovat.