Mezinárodní turnajová pravidla #11: Pravidlo jednoho žetonu

TDA rules – mezinárodní turnajová pravidla byla vytvořena asociací turnajových ředitelů z celého světa. Každý rok jsou doplňována a případně upravována. Jedná se o 40 bodů, kde jsou popsány základní situace pokerových turnajů.
Pravidlo #11
Pravidlo jednoho žetonu – Pokud hráč vsadí jeden žeton, a nenahlásí raise, bude to vždy CALL. Pokud hráč nahlásí raise a poté vsadí jeden žeton, bude raise právě hodnota tohoto žetonu. Pokud hráč vsadí jeden žeton po flopu je jeho hodnota zároveň velikostí sázky. Pokud hráč chce udělat raise s použitím jednoho žetonu, musí tento raise nahlásit před tím než se žeton dotkne stolu v prostoru určeném pro sázení.
Originální znění: Oversized Chip - Anytime when facing a bet (or blind), placing a single oversized chip in the pot is a call if a raise is not first verbally declared. To raise with a single oversized chip, a declaration must be made before the chip hits the table surface. If a raise is declared (but not an amount), the raise is the maximum allowable for that chip. When not facing a bet, placing an oversized chip in the pot without declaration is a bet of the maximum allowable for the chip.
Rozbor Václava Rychtaříka:
Poměrně jednoduché pravidlo, vždy je lepší nahlásit akci, než dáte žetony za betting line. V případě sporných situací, kdy nenahlásíte raise, floorman většinou rozhodne, že akce bude call. Pokud nahlásíte raise a vsadíte málo žetonů, budete nuceni udělat právě minimální raise.
Přihození jednoho žetonu na small blind ( bez toho, že byste nahlásili raise ) bude vždy call.
Související články:
Komentáře
Blinde:1600/800…Jsem SB mam na stole 500+100+100+100 Cely stul foldne rada je na mne a chci navyšovat bohužel jsem nepoužil slovní vyjádření … stahnu ze stolu zetony 500+100 , ponechám na stole zetony 100+100 a přidávám zeton v hodnotě 5000… se záměrem raisnout na 5200. Dostávám rozhodnuti ze je to pravidlo jednoho zetonu a tedy pouze Call…. Myslím ze jsem ztazenim části zetonu a přidáním dalšího zetonu vysoké hodnoty dal zjevně najevo svůj záměr Raisovat.
Prosím o kompetentní rozbor dekuji
Zdravím, mám otázku
SB 25, BB 50. SB má na blinde položený žeton s hodnotou 100, keď sa má vyjadriť hodí tam ďalší žetón s hodnotou 100. je to call alebo raise?
diky za odpoved.
Zdravím,
mám dotaz a uvádím příklad:
SB 25, BB 50, UTG raise 250, Button re-raise 700
SB fold, BB fold, UTG vhodí k ležícím 250 žetonům chip v hodnotě 5000 beze slov, ačkoliv má i jiné nižší hodnoty žetonů, vhození chipu bylo za účelem re-raise na 5250, je to rasie či call? Pokud bereme v potaz, že hráč neseděl na small blindu, tak jak pravidla popisují?
Díky, Dendy DC.
Call.
Přihození jednoho žetonu, bude skoro vždy posouzeno jako call.
Přidat příspěvek
Pokud chcete článek komentovat, musíte se nejprve přihlásit, nebo registrovat.