Mezinárodní turnajová pravidla #9: Otočení karet

TDA rules – mezinárodní turnajová pravidla byla vytvořena asociací turnajových ředitelů z celého světa. Každý rok jsou doplňována a případně upravována. Jedná se o 40 bodů, kde jsou popsány základní situace pokerových turnajů.
Pravidlo #9
Otočení karet – Všechny karty hráčů budou otočeny ve chvíli, kdy jsou hráči all-in a veškeré sázení je dokončeno, žádný hráč nemá možnost zahodit karty.
Originální znění: Face Up - All cards will be turned face up once a player is all-in and all betting action is complete.
Rozbor Václava Rychtaříka:
Tedy pokud jste allin na turnu a protihráč vám ukáže kombinaci, kterou nemůžete porazit ( jste drawing dead ) , stejně musíte svoje karty ukázat.
Pokud jste na riveru dáte allin a někdo vás dorovná, musíte ukázat karty, nemůžete zahodit. Pokud jen vsadíte a někdo vás dorovná, můžete zahodit (abyste nemuseli ukazovat bluff) a hru automaticky vyhraje ten, komu zůstaly karty. V tuto chvíli nemusí tento hráč ukazovat svoje karty. Výjimka může nastat, pokud floorman získá podezření z chipdumpingu. Floorman může otočit karty všech hráčů po skončení handu. Pokud se viditelně bude jednat o přesouvání žetonů mezi hráči, bez reálných výherních kombinací, řeší se to výrazným scoutem.
Související články:
Komentáře
Situace v CG : pre flop ve hře zůstanou jen dva hráči,hráč 1 sází all in a hráč 2 ho dorovná. Musí oba hráči otočit své karty jako v turnaji ještě před otočením boardu ? V případě že ne,zajímalo by mě jestli hráč 1 který dal all in a byl dorovnán,může po otočení riveru a po tom co mu hráč 2 ukáže lepší kombinaci,mucknout karty ?
Ahoj chci se zeptat 3 hráči .... 1.hráč preflop all-in, 2-3 hráč call ( bezproblémový call mají o polovinu víc žetonů než hráč v all in) --> kdy ukazuje 1.hráč karty ještě před flopem nebo až jeden z 2-3 hráče foldne ?
ukazuje karty až jeden z nich foldne nebo při showdownu po riveru
díky ;)
Jak se postupuje v této situaci? Hráč 1 all-in preflop, hráč 2 call, hráč 3 call. Hráči 2 a 3 checkujou až do riveru, kde hráč 3 jde all-in a hráč 2 fold. Hráč 3 pak muckne (zapomněl na hráče 1), ale jeho karty se nedotknou společných karet. Je hráč 3 fold a pot bere hráč 1 nebo dealer otočí karty hráče 3 a je normálně showdown?
Dojdou-li dva nebo více hráčů až do showdownu a jeden z nich ukáže jen jednu kartu,třeba i vítěznou je automaticky fold ?
ano, je fold. Musí ukázat obě najednou.
Jak se posuzuje situace, když jsou poslední dva hráči ve hře. Hráč na riveru betne - ne tak aby byl allin a hráč za ním dorovná - taky není allin. A ten první hráč muckne, ale ten druhý hráč ještě předtím než dealer vezme karty toho prvního hráče, si tyto karty vyžádá otočit s tím, že doplatil jeho bet na riveru a "má tedy právo?" jeho karty vidět?
díky
u mě ne, nemá tedy automaticky právo vidět karty protihráče, jen proto, že ho dorovnal, nechávám prostor hráčům, aby mucknuli hand
ale pokud někdo proti vám takhle muckne karty, ani vy nic nemusíte ukazovat a automaticky vyhráváte hru
tohle platí asi pro většinu kasin v Evropě, naopak v USA si kdokoliv od stolu může nechat ukázat karty obou hráčů, pokud byl call na riveru
situace kdy v turnaji získáte podezření na chipdumping ( přesouvání žetonů mezi hráči ) , se řeší zavoláním floormana, který se může podívat na karty hráčů
Může být nějaký trest za slowroll?
ano v turnaji se dá dát trest i za slowroll, něco jako nesportovní chování, pár handů, max orbit sitout, ale pozor na posouzení toho co je slowroll.....
ps nikdy jsem penalty za slowroll neudělil, ale kdo ví, třeba na to taky někdy dojde
Přidat příspěvek
Pokud chcete článek komentovat, musíte se nejprve přihlásit, nebo registrovat.